Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

zaterdag 4 februari 2017

4 nieuwe lentepakketjes

Gisteren kwamen vier nieuwe pakketjes uit van Atelier het Uilenhuis. Ik stel ze hier graag aan jullie voor. 

Deze schattige babytrein is een 3d kaart of schilderijtje voor de babykamer. In de locomotief zit een aapje en in zijn trein reizen een giraf, een olifant en een leeuw mee. 
Deze kip-en-eihangers zijn een kleurrijk paaspakket en combineren leuk met de gratis kippeneierdopjes.
De giebelgansjes zijn twee ganzenzusjes die niet kunnen stoppen met kletsen. Zodra ze elkaar zien staan hun snaveltjes geen seconde stil! 
Het laatste nieuwe pakketje zijn deze vijf schattige hartjes. Een leuk cadeautje voor Valentijn of een bruiloft. Ik heb er zelf een paar gevuld met lavendel in mijn kledingkast hangen. 
Fijn weekend! 


Geen opmerkingen: