Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

donderdag 5 januari 2017

Atelier Nanaya bestaat 5 jaar!

Vandaag is dan de grote ontknoping! Hoewel ik zelf niet helemaal in de feeststemming ben (gisteren zijn mijn verstandskiezen getrokken), vind ik het wel heel leuk om jullie de veranderingen bij atelier Nanaya… euh Het Uilenhuis te laten zien. 

Vandaag bestaat mijn atelier 5 jaar en ik ga vanaf nu verder onder een nieuwe naam: 
Atelier het Uilenhuis. 



In de afgelopen vijf jaar heb ik met enorm veel plezier en enthousiasme viltpakketten ontworpen en ik kijk erg uit naar de komende vijf. Ideeën genoeg! 

Ik wil iedereen die mijn viltpakketten maakt hartelijk bedanken en ik vind het enorm leuk dat ik zoveel positieve reacties krijg. Eind deze week gaat de website van Atelier Nanaya offline en de nieuwe website is vanaf vandaag te bekijken op www.hetuilenhuis.nl 


Aan de nieuwe website heb ik de afgelopen weken hard gewerkt en ik ben erg blij met het resultaat. Ik wilde graag een website waar de foto's van de viltpakketten de hoofdrol zouden spelen en ik denk dat dat goed is gelukt met de banners. Zoals je kunt zien op de site ga ik vanaf februari ook workshops geven in mijn cursusruimte in Gilze. Speciaal voor het jubileum krijg je deze week 10% korting als je je voor zondag aanmeldt. 


Mijn mooie, nieuwe logo is ontworpen via Etsy door Maria van StyleGraphicDesign. Dit weekend zal ik een blogje schrijven over het ontstaan daarvan. 

Geen opmerkingen: