Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

zaterdag 29 oktober 2016

Kerststal vilten - felt along deel 2

Vanaf vandaag kun je ook het patroon van de tweede koning vinden en downloaden. De jongste, Afrikaanse koning genaamd Casper. Hij draagt een groen gewaad en een prachtige tulband. Als cadeau voor de pasgeboren Jezus brengt hij een stukje goud mee.
En zo ziet de sok eruit met bestek. Leuk om straks iedereen een eigen sok te geven bij het kerstdiner. 
Volgend weekend maak ik het patroon van de derde koning. Fijn weekend!

1 opmerking:

juffrouw Ooievaar zei

Weer zo leuk, mmm ik heb eigenlijk geen tijd meer om nog naar mijn baas te gaan ;)
Groetjes Anita