Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

vrijdag 18 maart 2016

Keramiek

Wat vliegt de tijd: nog maar 4 lessen keramiek te gaan. Afgelopen woensdag waren mijn eerste, geglazuurde duimpotjes klaar. Zo'n mooi glanzend laagje maakt van een beetje knullig potje opeens een prachtig voorwerp. Leuk om de transformatie te zien.
Je zou niet denken dat deze bruingroene kleur na het bakken zo prachtig blauw zou zijn!
Mijn grote vaas staat nog steeds te drogen, hopelijk wordt die komende week gebakken en kan ik volgende week aan de slag met glazuur. Ook staat mijn huisje met kantprint inmiddels in elkaar.
 Naast keramiek ben ik ook met vilt bezig. De nieuwe zomerpakketten kan ik hier nog niet laten zien, maar ook de lentepakketjes vliegen de deur uit! 
Dit weekend is een nieuwe beurs in mijn woonplaats Tilburg: Knit en Knot. Ik heb een vrijkaartje ontvangen dus ik ga vanmiddag even een kijkje nemen. 
Fijn weekend!

2 opmerkingen:

Barbara Oudejans zei

Je bent heerlijk creatief bezig en wat een mooie resultaten! Lieve groetjes, Barbara

Unknown zei

Wat lijkt me dat een onwijs leuke cursus! ♡
Succes met je pakketjes en veel plezier op de beurs!