Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

zondag 17 januari 2016

Lentebloemen

Ik ben momenteel volop bezig met nieuwe lenteontwerpen en waar kun je je dan beter door laten inspireren dan door... bloemen!?
Bloemen en lente horen voor mij bij elkaar en daarom komt er een nieuwe serie bloemenpopjes. Nog even geduld, want het duurt nog even voor ze daadwerkelijk uitkomen. Maar hier alvast wat inspiratie en een zelfgemaakt bloemetje.

3 opmerkingen:

Unknown zei

Heel erg mooi.

Groet Thea

* Haakjuffie * zei

Wat is ie leuk! Ben erg benieuwd naar je nieuwe ontwerpen. Weet dat ik je iedere keer volg. Vooral in het ziekenhuis Fleur jij mijn dag op.
Eerdaags hoop ik ook een zelfmaakpakket van jou te kunnen kopen. Bedankt voor al jouw vrolijkheid in mijn leven. Xxx

juffrouw Ooievaar zei

Leuk, fijn dat je zo lekker bezig bent :) Nu maak je ons wel nieuwsgierig hoor :)