Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

donderdag 31 december 2015

Terugblik 2015 + uitslag give away

Het is alweer oudjaar, de laatste dag van 2015. Tijd om terug te blikken en alvast vooruit te kijken.
Voor mij was 2015 een heel mooi jaar met veel leuke, nieuwe ontwerpen om te maken en uit te werken, veel gezelligheid en ik heb voor het eerst cursussen gegeven. De sets van drie dieren vielen erg goed in de smaak en ook de kerststalboom van vorig jaar is weer goed verkocht. Ik ben dit jaar begonnen met verkopen via Etsy, waardoor mijn pakketjes nu ook in oa. Australië, de VS en Finland gemaakt kunnen worden. Heel bijzonder! En ik heb voor het eerst een aantal waldorfpoppen gemaakt, geïnspireerd door haakjuffie, die er altijd prachtige verhaaltjes van maakte. Verder doe ik sinds een paar maanden mee aan het 52 weken project van Jacoline op Facebook. Soms nog best lastig om elke week wat te maken, maar tot dusver gaat het goed!
Mijn persoonlijke favoriet van het afgelopen jaar is toch wel de Green Man hanger van eikenblaadjes. Leuk om te maken en ondanks dat het al winter is, hangt hij nog steeds aan de muur.

En dan is het ook tijd om vooruit te kijken naar 2016. Vriendlief en ik hebben gisteren onze handtekeningen gezet onder de koopakte van een nieuw huis, met extra veel ruimte voor mijn atelier en een grote cursusruimte. Komend jaar zal dus (hopelijk) in het teken staan van verhuizen en verbouwen. Daar kijk ik nu al enorm naar uit! Maar ik ben ook al bezig met wat nieuwe lente-ontwerpen dus er zullen zeker weer nieuwe pakketten uitkomen.

Verder wil ik iedereen een heel mooi, liefdevol, gezond en creatief 2016 wensen.

Dan om mee af te sluiten:
De kerst give away gaat naar: Sandra van Blauw Ruitje. Wil je je gegevens even mailen via info@nanaya.nl? Dan krijg je je gewonnen pakje begin 2016 in huis :)

1 opmerking:

blauwruitje zei

Wauw wat leuk. Dank je wel. Ik zal mijn adres mailen. Fijne jaarwisseling. Groetjes Sandra