Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

zaterdag 19 december 2015

Doepa

Ik volg al een tijd de mooie kaarten die Melanie maakt op haar blog. Zeer de moeite waard om eens te gaan kijken. Deze week las ik dat ze setjes oudere kaarten verkocht en dat leek me wel wat. Gisteren kreeg ik ze al binnen.
Zijn ze niet leuk? In totaal ontving ik er 12 en dat maar voor €5,-

Achter de schermen ben ik druk bezig met nieuwe ontwerpen en de laatste bestellingen voor de kerstdagen. Binnenkort wordt een aantal van mijn pakketten ook in Australiƫ gemaakt. Zo leuk dat je via Etsy mensen over de hele wereld bereikt. Echt bijzonder!

Geen opmerkingen: