Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

zondag 18 oktober 2015

Dierenberichtje

Even wat ditjes & datjes over de beestenboel. Ik zag dat het alweer lang geleden was dat ik daar eens over schreef. Hier zie je de cavia's met een hele berg andijvie. Vinden ze heerlijk, om zo van buiten naar het midden te eten ;)
Drie weken geleden zijn bij mijn ouders 7 teckelpuppy's geboren. Ik ben al een paar keer gaan kijken en gisteravond gingen we ze weer knuffelen. Ze kunnen al lopen (al is het meer waggelend) en een beetje spelen en blaffen. Heel erg schattig. 
Zijn het geen dotjes?
 Hier ligt 'blauwtje' op schoot bij mijn zusje. 

4 opmerkingen:

juffrouw Ooievaar zei

Wat een leuke foto's, onze kinderen hadden toen ze klein waren ook cavia's. Wij zijn ook dol op teckels:-) Zoals je misschien wel weet hebben wij ook een teckel, Sjors. Binnenkort is hij jarig en wordt hij 1 jaar. Echt leuk die kleine puppy's.

Nappi Poppenkleertjes zei

Wat een schatjes!!!
Groetjes, Jannie

Es zei

Goed idee die andijvie zet ik morgen op het menu voor de caafjes
X Es

blauwruitje zei

Ooh, wat een schatjes zijn die teckeltjes. En andijvie... dat laat ik liever op het menu van de caafjes. Groetjes Sandra