Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

woensdag 9 september 2015

Magical mushrooms

Het twee herfstpakketje dat ik gemaakt heb, is geïnspireerd op iets wat ik in Engeland zag. Toen we tijdens onze vakantie door Bristol liepen, zag ik dit geweldige servies staan. Ik vond het er meteen sprookjesachtig uitzien en kreeg het idee om hier een viltontwerp bij te maken.
Om de paddenstoelen te laten passen bij zowel halloween als de herfst, heb ik voor verschillende paarstinten gekozen. Ze zijn versierd met pailletten en kraaltjes.
Als je goed kijkt zie je in dit paddenstoelenbos ook verschillende insecten: een duizendpoot, een vlinder en een spinnetje.
 Vanaf nu te koop in de webwinkel: Atelier Nanaya

2 opmerkingen:

WOLfje zei

Ik ben direct fan van het servies! En je hebt de paddestoelen er erg mooi bij gemaakt.

Anoniem zei

Wat een prachtig servies. En prachtige paddestoelen, leuk die kleuren. Weet je misschien ook van welk merk het servies is? Ben helemaal "verliefd".
Groetjes, Evelien