Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

dinsdag 11 augustus 2015

Stoffig uilenhuis

Toen onze badkamer verbouwd werd, lag mijn atelierkamer vol met spullen. Dozen tegels, een douchekraan, een radiator, een douchedrain, een kastje, een spiegel, tegellijm, voegmiddel en... Naja jullie hebben nu vast een beeld van hoe vol het lag. Wat was het heerlijk toen begin juni de badkamer af en de atelierkamer leeg was. Ik besloot meteen maar eens grondig te soppen en ook de knutselspullen in dozen te stoppen. In elk geval netjes uit zicht. Zo dat ruimt lekker op.
Alleen was er één plek die stoffig en troepig bleef... het uilenhuis. Hier ligt nog een oude lamp van de badkamer en verder allemaal leuke kraaltjes, leuke beeldjes die ik even kwijt moest. Al met al allemaal leuke spulletjes, maar niet per se voor de uilenfamilie. Tijd dus om eens op te ruimen.
Gelukkig zijn de uiltjes de beroerdste niet en ze hielpen flink mee. Zij hadden er namelijk ook wel een rommeltje van gemaakt. Vader Teun ruimde zijn gereedschap op, moeder en Tibby verzamelden alle taartjes en donuts, zoon Toby borg zijn pettencollectie op en tante Teresa haalt de bezem door het huis. Veel handen (of vleugels) maken licht werk.
 Zo dat ziet er beter uit! 
De uilen hadden goede reden om het eens op te ruimen, want ze willen dit weekend namelijk gaan barbecueën! Dan is zo'n mooi opgeruimde tuin wel een stuk prettiger.

2 opmerkingen:

* Haakjuffie * zei

Heerlijk zo'n opgeruimd huis . Kijk alweer uit naar het verhaal over de bbq. Thanx voor dit fijne blogje. Xxx

juffrouw Ooievaar zei

Familie Uil zit er weer keurig netjes bij:-)