Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

donderdag 13 augustus 2015

Sanne

Voor degenen die het 52wekenproject volgen op Facebook zal deze nieuwe waldorf pop je bekend voorkomen. Zij was namelijk mijn eerste 'inzending' voor het project. Sanne is een schattig popje van 30 cm groot en ze heeft roodbruine haartjes. Sanne draagt hier een echt Hollands blauw jurkje.
Sanne houdt eigenlijk vooral van computeren. Ze is dol op spelletjes en ook fan van series kijken. Toen ik haar mee naar buiten had genomen om op de foto te zetten, had ze al snel de tablet gevonden. Weer eens wat anders, een nerdie pop ;)
De honden en ik hebben ons vanochtend in de Drunense duinen vermaakt. Het was toen nog niet zo warm en heerlijk rustig. De heide staat alweer (deels) in bloei, mooi!



Geen opmerkingen: