Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

zaterdag 22 augustus 2015

Poppenveiling bij Haakjuffie

Saartje, Avah en Strawberry hebben de hele ochtend niet goed kunnen slapen van de spanning. Vandaag begint namelijk de poppenveiling bij *Haakjuffie*

Al heel vroeg maakten de dames me wakker. Ze hadden zelf de computer al opgestart. Vooral Avah en Strawberry waren niet te houden, zouden ze hun vriendinnetjes weer terugzien??
En ja hoor, daar staat de veiling met bovenaan het zusje van Strawberry: Autumn. 
Avah gaat snel bij de muis zitten en Strawberry neemt plaats bij het toetsenbord. Zij mag vandaag de cijfertjes invoeren.
Hoe graag ze het ook zouden willen, ze kunnen niet op alle poppen bieden. Ieder mag er van mij eentje uitkiezen om op te bieden.
 Avah kiest voor Lucie, omdat die net zo'n schattige staartjes heeft als zijzelf. 
 Saartje kiest voor Philou, omdat die ook zo van kleding houdt.
En Strawberry kiest natuurlijk voor haar vriendinnetje Autumn!

De dames hopen dat er niet op deze poppen wordt geboden, maar wij natuurlijk wel ;) Dat het maar een heel mooie veiling mag worden met heel veel poppenvrienden die komen bieden!!

Kijk gerust eens rond want Haakjuffie heeft prachtige poppen gemaakt!

2 opmerkingen:

Unknown zei

Ik twijfel er niet aan of dit wordt een succesverhaal dat voortleeft in anderen!

Es zei

Prachtig en zo mooi zo blijven d poppen leven...
X Es