Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

maandag 8 juni 2015

Zomers ontwerp

Hoewel ik de afgelopen tijd vaker met poppen dan met vilt aan de slag ben geweest, kan ik jullie toch een nieuw ontwerp laten zien. Geïnspireerd op de kleine zeemeermin heb ik dit tafereeltje gemaakt.
Een close-up van de zeemeermin. Haar lijfje is gemaakt van poppentricot. Leuk om daar eens een heel lijfje van te maken, maar nog niet zo eenvoudig!
 De vis Botje. 
 Het rotsblok is helemaal versierd met zeewier, schelpjes en koraal. 


1 opmerking:

Unknown zei

O, jij hebt ook een hele mooie zeemeermin gemaakt. In vilt, het is weer eens iets anders.
Grtjs
Daniëlle