Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

dinsdag 2 juni 2015

Badkamer is klaar & nieuwe poppenkleertjes

Yes, de badkamer is af! We kunnen dus weer lekker thuis douchen. Op de foto zie je mijn zelfgemaakte meubeltjes.
Ik ben ook bezig geweest met mijn eerste donkere popje. Helaas heb ik geen zwart garen om haar pruikje te haken, maar ik ben al wel bezig met een jurkje voor haar. Deze keer ga ik er eentje proberen te haken. Leuk om eens wat anders te maken dan alleen mutsjes en slofjes.
Voor Saartje haakte ik een kleurige muts en maakte ik een nieuwe jurk. Ik vond dit zo'n leuk stofje, met die poezen erop. Het staat haar ook erg schattig.

3 opmerkingen:

juffrouw Ooievaar zei

Leuk jurkje met die schattige poesjes. Volgens mij jun je zo meedoen met dinsdag poppendag;-)

Ravelien zei

Heerlijk dat jullie badkamer klaar is. Thuis douchen is toch het fijnste. En wat een mooi meubel heb je gemaakt zeg! Knap, ik doe het je niet na hoor.
Groetjes Silvia

blauwruitje zei

Wat fijn zo'n verbouwde badkamer. Lekker rondplonzen in je eigen huis is wel het fijnst. Groetjes Sandra