Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

woensdag 6 mei 2015

Nieuwe kleertjes

Gisteren was een productief dagje (al het naar mijn zin vaak wel wat te lang voor iets klaar is en naar wens...). Ik wilde al een tijdje vilten jasjes maken, maar had nog nooit mouwtjes ingezet. Iets om te proberen dus en maar hopen dat het dan past... Nu heb ik twee maten gevonden die passen: eentje voor de 32 cm poppen en eentje voor 42 cm. Nog een beetje aanpassen en dan kan ik voortaan leuke vilten jasjes maken. Hier zie je al de (gelukte) proefmodellen :) Een jas is namelijk geen overbodige luxe met al die regenbuien de afgelopen dagen!
Voor Rose maakte ik ook een jurkje met een echt Hollands motief. 
 En nog een paar paarse slofjes. De dames kunnen er weer even tegenaan! 
Verder heb ik nog gewerkt aan wat poppen. Dat vind ik toch wel het leukste om te doen. Nu ook een keer een pop met donkere huidskleur. Het zal nog wel een tijd duren voor ze af is, want ik heb geen donkere haren. Maar daar kan ik me dan alvast op verheugen :)

4 opmerkingen:

juffrouw Ooievaar zei

Dat was een zeer productief dagje, de dames zijn verwend;-)

* Haakjuffie * zei

Oh, wat een mooie jasjes, en jurk!
De dames van mijn heppie shop willen die jasjes ook wel in hun collectie. Erg mooi .
En wauw, je bent lekker druk met je popjes. Verslavend hè?
Vind het zo leuk dat je zulke leuke poppen maakt, ik geniet er erg van.
X

Bernadette van Haaster zei

Dat ziet er heel lief uit. Ik hou erg van vilt!

Groetjes van Bernadette (poppenvrienden)

Bernadette van Haaster zei

Dat ziet er heel lief uit. Ik hou erg van vilt!

Groetjes van Bernadette (poppenvrienden)