Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

maandag 25 mei 2015

Klus-ditjes en datjes

Het is even geleden dat ik hier een berichtje heb geplaatst. Vorige week ben ik een aantal dagen flink ziek geweest en we zitten ook midden in een (kleine) verbouwing van de badkamer en hal beneden. Maar dat levert toch altijd een boel rommel en gedoe op. De give aways van het vorige berichtje gaan vandaag dan ook eindelijk op de post!

De kamertafel die normaal vol ligt met knutselspullen, ligt nu vol met grotere werktuigen: boormachines, decoupeerzagen en een freesmachine ipv haaknaalden en viltmatjes.
Ik houd wel erg van klussen en het is leuk om zelf de badkamermeubels te maken.
Gistermiddag had ik tijd om lekker even buiten te zitten. Er zijn volop bloemen aan de fruitstruiken en verschillende bijtjes hadden deze gevonden. 
 Ik geniet ook erg van de violen die nu prachtig bloeien. 
 En er was eindelijk weer even tijd (en rust) om te haken. Lekker ontspannend wat mutsjes gemaakt. 
Binnenkort zal ik jullie voorstellen aan een poppendame. Ze is al een tijdje af, maar wacht nog op wat meer kleertjes.

1 opmerking:

Unknown zei

Vervelend dat je zo ziek was, gelukkig dat je weer opgeknapt bent. Succes met klussen.
Groet Thea