Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

woensdag 15 april 2015

Poppenpret

Wat is het heerlijk weer vandaag. Ik hoop dat jullie er ook zo van genieten als ik. Maar tussen het werken in de tuin en lekker in het zonnetje zitten door, wil ik jullie wat foto's laten zien van mijn poppen. Lekker in de tuin zitten slofjes zitten haken voor Saartje. Die geniet ondertussen van het zonnetje.
Dit zijn ze geworden. Alleen nog even leren hoe je draadjes afhecht...
Strawberry en Avah gaan dagelijks bij de plantjes kijken. Het begint al een flinke groente- en kruidentuin te worden! Kleine Eefje zie je bijna niet tussen al het groen. 
 Tot het volgende berichtje; ik duik de tuin weer in!

4 opmerkingen:

Unknown zei

Mooie poppen heb je gemaakt en je kruiden doen het goed.
Groet Thea

blauwruitje zei

Wat een fijn tafereeltje. Echt lente.

Margaret zei

Wat zijn ze toch weer mooi. Leuk om ze bij de kruiden te zien, die groeien ook goed.

Barbara Oudejans zei

Mooi, hoor, je poppen! Lieve groetjes, Barbara