Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

zaterdag 28 februari 2015

Zachte lente

De lente hangt in de lucht, daar kwam ik een tijdje terug al achter toen ik lekker met de honden aan het wandelen was. Ik kreeg zin om met zachte pasteltinten aan de slag te gaan en van twee tinten zachtgeel en zachtroze maakte ik deze leuke wolfee. In het echt ziijn de zachte pasteltinten nog mooier dan op de foto. 
Ik had zin om eens lekker kunstig aan de slag te gaan met haar haren en dit was het resultaat. Eigenlijk was het vrij eenvoudig te maken. Ik maakte een grote lus in een streng merino lontwol en haalde daar telkens een stuk van de lange streng doorheen. Steeds over elkaar en onder elkaar door. Ik zou het niet zo kunnen namaken, maar het uiteindelijk ontstond dit leuke kapsel.
 Zij komt straks zeker op de paastafel te staan.
Fijn weekend gewenst!

2 opmerkingen:

* Haakjuffie * zei

oh, wat is ze mooi.... jij maakt steeds weer zulke mooie dingen.
Hoe staat het met de familie uil?
Al voorjaarsplannen?
xxxx

Mirjam zei

Wat mooi gemaakt.