Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

woensdag 25 februari 2015

Helemaal * heppie*

Wat een leuke verrassing werd er vanmiddag bezorgd... Toen ik dinsdag thuiskwam uit mijn werk, zag ik een briefje liggen dat de postbode langs was geweest. Maar ik had toch niks besteld? Op woensdag ben ik 's middags vrij en toen was ik dus wel thuis toen de postbode langskwam.

Hm, die afzender kwam me al wel bekend voor, spannend hoor! In de doos zat een mooi ingepakt cadeau met een lief kaartje erbij.
Wat is ze lief he? Met dat mini-popje erbij in haar tasje en die leuke gehaakte schoentjes. En dat leuke bloempje op haar muts. Echt met heel veel zorg en liefde gemaakt, dat zie je meteen. Ik was op slag verliefd op haar. Wat een ongelooflijk leuk en lief cadeau!
Strawberry maakte al snel kennis met mijn eigen zonnekindpop Minoes. 
Strawberry wilde graag zo snel mogelijk het uilenhuis zien. Daar had ze al veel over gehoord, dus Minoes nam haar daar mee naartoe. De kleine uiltjes Toby en Tibby kwamen het eerst kijken. Die zijn altijd wel in voor een nieuw speelkameraadje.
 Al snel volgenden ook de andere uiltjes. Volgens mij voelt ze zich hier zo thuis! 

1 opmerking:

blauwruitje zei

Wat een fijn cadeau. Veel plezier ermee.