Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

zondag 14 december 2014

Van herfst naar winter

Het is niet echt herfstig geweest voor mijn gevoel. Niet dat ik dat erg vind, ik heb heerlijk genoten van alle nazomerdagen! Daarom voelde het wel wat raar om alle herfstspullen vandaag om te wisselen voor winter. Maar nu ik overal (kerst)lichtjes zie, ik mijn winterjas toch alweer twee weken aanheb en de eerste hagel deze week rond mijn oren sloeg, werd het toch tijd om de kamer aan te passen.
Tot volgend jaar mooie herfstkleuren! 
Ik heb ook de kerststalletjes alvast maar gezet. Vorig jaar maakte ik de kerstmatroesjka's van Het Blauwe Huis en dit jaar is de kerstgroep van Vrolijke Vriendjes erbij gekomen.
Alleen voor mijn eigen Uilen Drie Koningen, moet ik nog een plekje gaan zoeken.
Onze teckel Nomi maakt het niet uit welke kleur de kussens hebben, als ze er maar lekker op kan liggen!
Wat sfeerfoto's van de seizoenskast
 Een rendieren/elandenhoekje
 Laat die sneeuw maar komen!

Geen opmerkingen: