Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

zaterdag 27 december 2014

Kerstcadeautjes & Minoes

Gisteren waren we bij mijn schoonouders in Friesland. Deze gebreide, warme sokken komen nu goed van pas! Ik kreeg ook mooie merinowol met zijde. Eens nadenken wat ik daarmee wil gaan maken....
 De waldorfpop die ik in een vorig blogje al eens liet zien, is nu af. Ik heb haar 'Minoes' genoemd. Door het gebreide jurkje staan haar armpjes wel een beetje breed, maar ik vind haar erg schattig geworden! Ze is 32 cm groot en heeft knotjes in haar bruinrode haren.
 Lekker naar buiten kijken, naar alle sneeuw!


1 opmerking:

Barbara Oudejans zei

Minoes is erg schattig geworden en wat een heerlijke sokken! Lieve groetjes, Barbara