Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

maandag 24 november 2014

Familiehereniging bij de uilen

Wat een tocht hebben Thelma en kleine Tibby gemaakt om tante Teresa te vinden. Ze zijn stad en land afgereisd om haar te vinden. Tante Teresa is namelijk geen normale uil, maar ze is eigenlijk een hippie! 
En hippies vinden het heerlijk om even te mediteren in een hutje op de hei. En zie zo’n hutje dan maar eens te vinden….. maar het is gelukt! Wat een verhalen zullen ze te vertellen hebben.

Vandaag komen de drie dames dan eindelijk thuis. Toby staat al te springen van opwinding.
Teun heeft samen met oma Tina het huis en de winkel aan kant gemaakt. Ook Teun is zenuwachtig. Wat zal zijn vrouw van hun nieuwe huis vinden? Hij heeft er zo hard aan gewerkt. Hopelijk vindt ze het mooi.
Pfoe, dat wachten duurt best lang!
“Jaa, daar zijn ze!” roept Toby. “Mama, hier zijn we!” Daar komen mama Thelma, kleine Tibby en tante Teresa aangevlogen. Wat zijn ze blij om elkaar allemaal te zien. Iedereen knuffelt elkaar.
Teun kan niet wachten om Thelma de nieuwe winkel te laten zien. Oma Tina heeft er de afgelopen weken hard gewerkt om te zorgen dat de uilengemeenschap weer taartjes kon komen kopen. Voor één oma is dat eigenlijk veel te veel werk! Ze is dus blij haar twee dochters te zien.
Maar de winkel is nog niet het enige. Teun neemt iedereen mee om van een afstandje naar het grote nieuwe huis te kijken. “Wow, wat is het prachtig”, roept iedereen in koor. Teun glundert van trots. “En ik heb ook geholpen”, zegt de kleine Toby. Ook hij krijgt van Thelma een grote knuffel, net als Teun. Dat hebben die twee heren toch maar mooi voor elkaar gekregen!
“Waar mag ik slapen?” vraagt Tibby. “Voor nu nog even in het kerkje, maar beetje bij beetje zullen we van het huis een echt thuis gaan maken”, besluit Teun. 

Geen opmerkingen: