Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

zondag 7 september 2014

Zondagse wandeling

Op een klein kwartiertje rijden van ons huis, liggen de Loonse en Drunense duinen. Een heerlijk wandelgebied, waar je de honden los kunt laten. Vanmiddag maakten we daar een wandeling.
 Wat een verschillen hè, de kleurige heide tegenover de kale vlaktes. 
Prachtig al die paars/roze heide
De hondjes rennen al snel met hun tong uit de bek rond. Die vinden het heerlijk om alle heuvels op en af te rennen. Teckel Nomi gaat er af en toe even lekker bij liggen.

1 opmerking:

Ravelien zei

Wat een heerlijke dag voor wandeling. Mooi daar hoor!