Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

dinsdag 25 maart 2014

Slakkenverhalen

Het lijkt wel alsof ik deze week achtervolgd word door slakken. Niet letterlijk natuurlijk, maar ik kom ze wel overal tegen.

De eerste was een levende variant die ik maandag tegenkwam op weg naar mijn werk (ik ben zo’n geluksvogel die elke ochtend te voet naar het werk kan). Lekker aan het genieten van het ochtendzonnetje stak deze slak over. Ik heb hem maar een stukje verderop gezet, het zou zonde zijn als een minder oplettende voetganger op hem zou gaan staan.
Gisteravond moest vriendlief deze twee slakjes uit de bench van onze Cocker Spaniel vissen. Ze lijken nu wel net echt, met dat slijm van de hond erop…
Vanmiddag toen ik op weg was naar de supermarkt kwam ik dit slakkenhuisje tegen. Bijzonder, want ik kom eigenlijk nooit lege huisjes tegen. Hij lag echt midden op het pad dus het was een wonder dat er nog niemand op was gaan staan.
En verder ben ik bezig geweest met de slakkengang van atelier Anke. Eenvoudig te maken, maar wel erg leuk. Vanmiddag had ik tijd om het pakketje af te maken.
Al met al veel slakkenverhalen dus, maar ze zijn dan ook erg leuk.

1 opmerking:

Barbara Oudejans zei

Heerlijk verhaal! En wat een leuk slakkenlichtje! Lieve groetjes, Barbara