Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

zondag 12 januari 2014

Knippen, knippen en nog meer knippen....

Komende woensdag komen er een aantal nieuwe pakketten uit van Atelier Nanaya, dus dit weekend is gevuld met printen, knippen, kralen verzamelen en pakketten in elkaar zetten. Het lijkt in het begin altijd veel werk, maar het is enorm ontspannend. Voor je het weet zijn er weer 40 klaar (dat het dan ook al een paar uur verder is laat ik maar even buiten beschouwing).
Lekker kleurrijk
Lente en herfstkleuren naast elkaar.
Eigenlijk net als het weer nu: je zou begin januari toch echt koud en guur weer verwachten, maar dat hebben we nog weinig gehad. Als we buiten wandelen met de honden voelt het eerder als vroege lente.

Mij hoor je er niet over klagen, ik vind het wel lekker om meteen over te gaan op de lente. Het bloemstuk voor de kersttafel is omgetoverd tot een lentebloempot. Deze orchideeën zorgen meteen voor wat kleur (en voorjaar) in huis.
Fijne zondag! 

1 opmerking:

Knutselpret zei

gezellig al die stapeltjes vilt !!