Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

zondag 17 november 2013

Glow Eindhoven

Naast de Sinterklaasintochten was gisteren ook de laatste avond van Glow: een project waarbij door het centrum van Eindhoven allemaal lichtshows en –objecten staan . Elk onderdeel is door een kunstenaar bedacht, vaak ondersteund met muziek. Hoewel het heel druk was, konden we alles gelukkig toch goed zien. Het was heel inspirerend om te zien wat je met licht kunt doen, wie weet ontstaan er ooit wel Glow in the dark viltpopjes van mijn hand!
Het beursgebouw beschreven met allerlei letters.
Een zee van lichtjes met gevulde zakjes water en plastic visjes erin. 
Vliegende lichtbeesten hoog in de lucht.
Deze boom van stalen pijpen veranderde prachtig van kleur.

Op de kerk werden allerlei symbolen geprojecteerd: een prachtig schouwspel!
De avond sloten we af  op een terrasje onder een heater, het was toch flink koud om anderhalf uur te slenteren. Met natuurlijk lekker warme chocolademelk.
In huize Nanaya zijn de kleine uiltjes inmiddels ook helemaal in de ban van Sinterklaas, maar daarover binnenkort meer! 


1 opmerking:

De Jaartafel zei

Mooie foto's, ik las op teletekst dat er heel veel bezoekers waren geweest.
Dag, Ariane