Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

zaterdag 14 september 2013

Kleuren - Give away uitslag

14-9-13
Met dank aan mijn lieve buren (van wie ik de code kreeg van hun wifi) kan ik in elk geval op de laptop weer internetten. Een beetje behelpen nog, want alle bestanden en foto’s staan op mijn normale computer. Deze ochtend komt een monteur langs, even duimen dus dat hij de internetproblemen weg kan nemen.

Maar nu leuker nieuws, ik heb namelijk de uitslag van de kleuren give away. De foto’s van het ‘lootjes’ trekken kreeg ik niet op de laptop, dus dan maar zo!

Pakket 1: Haakjuffie
Pakket 2: Goudhaartje
Pakket 3: Margaret
Heel hartelijk gefeliciteerd voor de winnaressen en bedankt aan alle andere deelneemsters. Leuk dat jullie meededen, voor jullie een virtueel bloemetje! 
Winnaressen, als je me je adres mailt, dan komt het pakje naar je toe!

Dankzij de internetproblemen heb ik wel lekker veel kunnen vilten, dus ik ga het binnenkort weer helemaal goedmaken met extra blogberichten.

Fijn weekend! 

5 opmerkingen:

Unknown zei

Proficiat aan de winnaressen!!

Margaret zei

O yes nu hoop ik dat ik de gelukkige winnaar ben van pakketje drie. Ik weet dat er nog een margaret in blogland (Amber's creatie) is maar weet niet of ze ook heeft mee gedaan. Ik mail mijn adres en dan hoor ik wel of ik het ben. Zou het wel helemaal super vinden.

* Haakjuffie * zei

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAA , ik ben zoooooooooo blij!!!

Eindelijk een creatie van jouw hand!!!
Die ga ik koesteren!!
Te leuk, ben helemaal hyper!!!

Ga je mailen , xxxxxxxxxxxxx

Unknown zei

Oh, wat super, ik heb gewonnen!!
Helemaal geweldig!
Volgende week krijg ik eindelijk mijn eigen hobby/naaikamer in huis. Dus, die mag best mooi aangekleed worden.

* Haakjuffie * zei

email inmiddels gekregen???