Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

woensdag 18 september 2013

Bureau voor ons - huisje voor de cavia's

Naast knutselen met vilt en wol vind ik het ook leuk om te klussen in huis. We wilden al een tijdlang graag een groot bureau waar we allebei genoeg plek hebben om te computeren.  In de zomervakantie hebben we toen dit grote hoekbureau gemaakt. 
Van wat overgebleven stukken steigerhout maakte ik dit leuke caviahuisje. Omdat het van 'vers' hout gemaakt is, kwamen ze meteen allemaal snuffelen. Inmiddels is het huisje al goed in gebruik genomen. 

4 opmerkingen:

Margaret zei

Wat een fijn groot bureau. Leuk ook nog wat voor de cavia's. Kunnen ze mooi af en toe schuilen.

* Haakjuffie * zei

wauw, wat een mooi bureau zeg!!
Heerlijk met zijn tweeën rommelen eraan. Leuk!

En de caafjes hebben een hele mooie villa. Superleuk!

Hoop dat je nu mijn mail wel gekregen hebt?
xxxx

Barbara Oudejans zei

Wauw! Super, zo'n groot bureau! En de caafjes ook helemaal blij met hun huisje, lief! Lieve groetjes, Barbara

Ravelien zei

Wat een gezellige boel met die caafjes. Zo schattig, wij hebben er ook twee.. Groetjes