Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

maandag 15 april 2013

Bloemenkinderen


Gisteren was prachtig weer om wat foto’s te maken van de nieuwe bloemenkinderen. Echt geweldig leuke popjes om te maken van Pippilotta. Lekker eenvoudig, maar wel behoorlijk bewerkelijk. Ik vond ze zelf leuker met wol als haar en heb hier en daar wat kleine dingetjes aangepast. Zijn ze niet snoezig zo samen?
 


 
Daarnaast ben ik nog steeds druk bezig met wat nieuwe ontwerpen, waar veel meer tijd in gaat zitten dan ik had verwacht. Maar het blijft wel echt mijn passie om plotselinge ideeën om te zetten naar 'echte' figuurtjes! Binnenkort dus meer hierover.

7 opmerkingen:

Knutselpret zei

schatjes zijn het !!
Groet Albèrtje

Mirjam zei

erg mooi!
Groeten, Mirjam

WOLfje zei

Het zijn idd lieverdjes. Zelf houd ik meer van de wollen haartjes.

Altyd Wolkom zei

Heel erg mooi gemaakt. Benieuwd naar je ontwerpjes.

Groetjes Anja

Caroline zei

Ze blijven leuk. Ik heb er laatst ook weer een stel gemaakt. Maar het grasklokje moet nog gebeuren. Een mooi stel bij elkaar heb je.
groet Caroline

De Jaartafel zei

Wat zijn ze mooi!

Dag, Ariane

lapappilon zei

wow!
I like its!
you are very smart!
wonderful works!

kisses

Eva from Serbia