Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

zaterdag 9 maart 2013

Vervolg Give Away + meer slakken


Vandaag en morgen kunnen jullie nog meedoen met de give away (zie berichtje hieronder). Morgenavond zal ik de winnaars bekendmaken!

Inmiddels heb ik wat leuke katoenen stofjes besteld en is de familie slak uitgebreid met nog een klein slakje: deze keer in geel en wit met roze stipjes. Ze blijven leuk om te maken en zijn niet zo lastig. Makkelijk om ’s avonds op de bank te knutselen.


Momenteel ben ik ook druk bezig met wat eigen ontwerpjes. Zelfs (geheel tegen mijn principe) stiekem met meerdere pakketjes tegelijk. Eigenlijk doe ik dat nooit, omdat dan alles door de war raakt. Maar goed, als je overloopt van inspiratie dan moeten die regels af en toe maar verbroken worden. Ik moet de laatste tijd wel regelmatig denken aan dit tegeltje:

 
Fijn weekend!

Geen opmerkingen: