Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

vrijdag 1 maart 2013

Blije bijen


De afgelopen dagen heb ik gewerkt aan paar nieuwe ontwerpjes. Het heeft een tijd geduurd, maar nu zit ik weer vol inspiratie. Het leuke is dat ik daarvan ook heel veel energie krijg. Zeker als een idee uiteindelijk precies zo wordt als ik het bedoeld had :)
Deze ‘Blije bijen’ zijn inmiddels af, een vrolijk ontwerp voor de lente. Ik wilde graag weer wat maken voor aan de lamp boven de eettafel. Nu liggen ze nog te wachten totdat ik ze ophang, maar zo op tafel zijn ze eigenlijk ook wel schattig.

 

Lente is de tijd van groei en bloei. De natuur komt na een koude winter weer tot leven en overal duiken de prachtigste bloemen op. Ook de bomen kleuren langzaam groen en prachtige kleine bloesembloemetjes fleuren de takken op. 
De bijen zijn blij dat het weer lente is en vliegen van bloesem naar bloesem. De kleine elfjes op hun rug sturen ze door het kleurrijke landschap. Samen verzamelen ze stuifmeel van allerlei planten, waar de elfjes later de zoetste honing van zullen maken.

Fijn weekend!
 
 

3 opmerkingen:

WOLfje zei

hihi, wat grappig, ik zie ze zo een wedstrijdje houden boven de plas of in de tuin

Ravelien zei

Het is een leuk ontwerp geworden hoor! Dat zal ook leuk staan aan je lamp.
Groetjes

Barbara Oudejans zei

O, wat zijn ze enig! Wat knap dat je dit zo zelf bedenkt! Lieve groetjes, Barbara