Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

zondag 24 februari 2013

Slakken en cavia's


Buiten is alles weer bedekt met een flinke laag sneeuw, dus de wintertafel blijft nog even staan. Gisteren was ik van plan op de markt wat lappen bedrukt katoen te gaan halen, omdat ik er bij het maken van de slak achter was gekomen dat ik dat ook wel erg leuk vind. Maar helaas (en begrijpelijk met dit weer) was de markt half leeg en stond de stoffenkraam er niet. Er stond wel een heel gure wind! Op de terugweg fietste ik langs mijn favoriete boekenwinkel waar ze prachtige kaarten hebben. Ik vind het heerlijk om tussen mooie kaarten te neuzen en vond er drie die ik niet kon laten staan.
 
Deze kan nog mooi even op de wintertafel staan.

De grote slak is inmiddels ook af. Naast de grote wintertafel/kast staat dit kleine hoekje ‘lente’ alvast te wachten tot ze op de grote tafel terecht kunnen.

Ook heb ik nog een grotere roze cavia gemaakt én ben ik bezig met een nieuw ontwerpje. Het heeft even geduurd, maar nu loop ik weer over van inspiratie en kom ik tijd tekort om alles uit te werken: heerlijk!

Fijne zondag!

2 opmerkingen:

Marloeskreatief zei

Heb even bij je rondgewandeld wat een leuke dingen maak je ,heb me bij je aangemeld gr marloes

De Jaartafel zei

Die slakjes zijn erg leuk om te zien, je roze cavia is ook een schatje.
Dag, Ariane