Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

dinsdag 18 december 2012

Kerstmarkt + winter


Vorig weekend zijn we naar de kerstmarkt in de Valkenburgse grotten geweest. Daar zag ik oa deze mooie kerstboom van hout. Die staat wel op het verlanglijstje om volgend jaar te gaan maken. Hoe leuk zou het zijn om die vol te zetten met viltpoppetjes!
 
 Hoewel het winterse weer nog even op zich laat wachten, is de woonkamer wel in sneeuwsfeer. Ik ben nog bezig met de drie koningen (die horen bij de dromedarissen uit het vorige blogje), maar ik heb wel wat andere viltpopjes om te laten zien. Naast de drie koningen ben ik ook weer wat kleine viltversieringen aan het maken voor in twee minikerstboompjes. Voor je het weet is het zover!
 




Dit is de IJskoningin van Pippilotta.

 
Deze mooie ijsfee heb ik niet zelf gemaakt, maar heb ik vorig jaar gekocht via marktplaats. Ik kocht er toen 4 in totaal en hierdoor ben ik zelf begonnen met het werken met wol en vilt.


Fijne dinsdag!

1 opmerking:

Ravelien zei

Zo´n houten kerstboom is inderdaad erg mooi! Je hebt een heel jaar om er één te maken Succes ;)