Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

woensdag 5 december 2012

Bijna Give Away + Winterse tijden


Wat leuk dat jullie allemaal meedoen met de Give Away, bedankt voor alle leuke reacties! Je kunt nog tot vandaag meedoen en morgen maak ik de winnares bekend!

Hoewel Sinterklaasavond eigenlijk vandaag pas is, ben ik mijn huis al in winterstemming aan het brengen. Pakjesavond hebben we hier afgelopen weekend al gevierd en nadat het maandag begon te sneeuwen, vond ik het wel tijd worden. De herfstlappen gaan dus in de kast (onderin dan, in het dichte stuk)….

 
..toch wel erg kaal zo…

 
…en de winterse lappen komen bovenin te liggen.

 
Helaas is door het glas niet alles even goed te zien, maar ik ben erg blij met de ‘nieuwe’ kast. Ik denk dat ik deze inrichting wel het mooist vind: met die prachtig glanzende witte, blauwe en zilvergrijze lappen. Het past ook heel mooi bij het matwitte van de kast. Zoals je misschien wel ziet is er nog heel wat ruimte voor nieuwe ontwerpjes. Momenteel staan er wat eigen ontwerpen in en het dorpje van Tintangel staat bovenin.
Als je goed kijkt, zie je naast de kast ook nog een stukje hond. Die moest en zou op de foto!

Tot morgen!

2 opmerkingen:

Altyd Wolkom zei

Eindelijk, ik las het al op een aantal blogs, is het hier nu ook wit. Hier in het Noorden waren we volgens mij als laatst aan de beurt. Prachtige kast. Laat je de hem ook weer zien als alles erin staat?

Groetjes Anja

Ravelien zei

Kiekeboe, daar kijkt je hond om het hoekje van je kast. Mooi zo met die blauwe lappen. Nu lekker verder gaan vullen. Succes ermee!
groetjes