Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

dinsdag 30 oktober 2012

Verjaardagen


Na twee verjaardagsweekenden wou ik weer even een berichtje schrijven. Ik ben flink verwend met allemaal leuke cadeautjes, oa om te vilten en te haken.

Deze 5 pakketjes/patroonbladen heb ik gehad. Met het dorp in de sneeuw van Tintangel ben ik al begonnen. Het was toch flink winters afgelopen weekend, met van de ene op de andere dag (vries)kou. Voor mijn gevoel paste een winters dorpje daar prima bij.


Verder heb ik ook dit leuke haakboekje gekregen met haakgaren. Er staan allerlei schattige kerstfiguurtjes in, zoals de engeltjes op de voorkant, een rendier, kerstboompje en figuren voor in de kerststal. Ik kan dus wel weer eventjes vooruit met knutselen!
 

Vorige week heb ik een keertje een knuffel gemaakt. Dat had ik nog niet eerder gedaan, maar het leek me leuk om een monstertje te maken. En toen ik deze fluffy paars/roze stof zag die ik nog had liggen, kwam het idee eigenlijk vanzelf. De wiebeloogjes passen er wel goed bij. Het patroon zal ik binnenkort even uitwerken en op de site zetten.


 

3 opmerkingen:

Knutselpret zei

Nog gefeliciteerd en jij kunt aan de slag :))
Albèrtje

Ravelien zei

Nog gefeliciteerd met je verjaardag, leuk al die pakketjes,..dat haakboekje lijkt me ook leuk! Groetjes

WOLfje zei

Ook van mij nog van harte gefeliciteerd. Wat een fijn vooruitzicht om lekker bezig te kunnen gaan.