Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

donderdag 18 oktober 2012

Paddenstoelen!


Vanochtend was ik van plan de 2 schattige paddenstoeltjes uit de tuin op de foto te zetten. Ik ben gek op paddenstoelen, zowel om op te eten als om ‘in het wild’ te bekijken. Toen ik echter mijn camera gepakt had en de twee paddenstoeltjes op de foto had gezet, zag ik er nog eentje verderop. En toen nog een paar. En toen een hele groep! Ik had helemaal niet door dat er zoveel verschillende paddenstoelen in mijn tuin stonden. Zijn ze niet schattig?

 
 
De twee langs mijn paadje.
 
Een heel paddenstoelendorp.
 
 


Deze lag zo in de tuin.

 
Deze mooie zwam groeit uit een boom in het park voor mijn huis en had ik afgelopen maandag al op de foto gezet.


Paddenstoelen horen echt bij de herfst en aangezien die nog ontbreken op mijn herfsttafel, ben ik met een nieuw ontwerp begonnen. De grote paddenstoel is al klaar en 2 kleine paddenstoelmeisjes.




2 opmerkingen:

Altyd Wolkom zei

De natuur op zijn mooist. Genieten van je schitterende foto's. Ik ga ook eens rondkijken wat hier zoal groeit.

Groetjes Anja

Ravelien zei

Mooi foto´s hoor! Leuk dat die allemaal in je tuin tegenkomt.