Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

zondag 7 oktober 2012

Herfstliefjes


Na de Bloesemboom wou ik ook de Lenteliefjes omzetten in een herfstversie. Ik had namelijk nog steeds de lenteversie hangen en dat kan nou eigenlijk echt niet meer. In plaats van geel en roze koos ik nu voor bruin- en groentinten. Stiekem vind ik de liefjes in deze kleuren misschien nog wel mooier dan de lenteversie. Ik houd van die diepe aardetinten.



Het gratis patroon kun je hier vinden: http://atelier.nanaya.nl/index.php/gratis Je kunt dan zelf kiezen welke versie je wilt maken.

Fijne zondag!

3 opmerkingen:

Altyd Wolkom zei

Prachtig gemaakt en inderdaad hele mooie kleuren. Per seizoen wisselt mijn smaak ook wel eens wat. En nu in de herfst zijn het de kleuren die je gebruikt hebt die mij ook heel erg aanspreken.

Groetjes Anja

Ravelien zei

Leuke herfstliefjes, ik ben ook dol op die herfstkleuren...Groetjes

Knutselpret zei

Erg leuk en mooie kleurtjes.
Groet Albèrtje