Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

woensdag 10 oktober 2012

Herfst bij Atelier Nanaya


Afgelopen weekend had ik de smaak goed te pakken en dat heeft een gezellig gevulde herfsttafel/buffetkast opgeleverd. Wat zeg ik, een herfstwoonkamer zelfs. Hoewel ik van het natte herfstweer niet echt blij word, vind ik het binnen wel gezellig om alles in herfsttinten aan te kleden. Het voordeel van een buffetkast is dat ik heel veel ruimte heb om spulletjes neer te zetten, ik kan de komende jaren nog wel vooruit met het knutselen van nieuwe herfstpopjes. Door de kleden is het toch wat minder kaal en lijkt de kast sneller gevuld.
 
Helaas weerspiegelt het glas nogal, waardoor de kwaliteit van de foto’s wat minder is. Ik hoop dat jullie toch een indruk krijgen van de herfstsfeer.




 

Fijne woensdag!

Geen opmerkingen: