Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

zaterdag 25 augustus 2012

Kastanjes zoeken


Vandaag eindelijk weer eens zitten vilten, met dit leuke popje als resultaat. Het was niet echt weer om buiten te zitten, dus ben ik maar alvast begonnen met de herfsttafel.


Het popje is onderdeel van het pakket van Tintangel, kastanjes zoeken in de regen. Het jongetje en de paraplu moet ik nog maken. Het is leuk om weer eens een kant en klaar pakketje te maken. Zo leer je telkens dingen bij. Dit popje is bijvoorbeeld niet gemaakt met pijpenragers, maar heeft een lijfje van vilt dat stevig opgevuld is met vulwol. Laat die herfst maar komen!
 

4 opmerkingen:

Barbara Oudejans zei

Ach, wat een schatje en wat leuk, die vlechten! Lieve groetjes, Barbara

Ravelien zei

Oh gelukkig ik ben niet de enige die al in een herfststemming is :) Wat een leuk popje, ben benieuwd naar haar vriendje..

Unknown zei

Het meisje ziet er prachtig uit, ben benieuwd naar het geheel.
Groet Thea

-::Maris::- zei

Wat een schattig meisje!