Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

dinsdag 22 mei 2012

Making of Bloemklimmertjes

Het pakketje waar ik aan bezig ben is inderdaad het muizenklasje van Tintangel. Vanmiddag was ik vrij en ik heb buiten zitten knutselen. De schoolbankjes zijn inmiddels zo goed als af. Ik kan niet wachten tot ik aan de muisjes kan beginnen. Zo moet het er straks uit gaan zien...

Vorige week had ik al geschreven dat ik bezig was met een 'making of' en deze is inmiddels klaar. Mocht je het leuk vinden om te lezen dan kun je hem via deze link vinden: http://atelier.nanaya.nl/index.php/gratis

Speciaal voor deze making of zijn de bloemklimmertjes de rest van de maand mei met 25% korting te koop via de webwinkel.

1 opmerking:

Gonny zei

Ziet er heel schattig uit.
Succes met het maken van de muisjes.

Groetjes, Gonny