Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

maandag 9 april 2012

Naamslinger Jasmijn

Ik hoop dat jullie allemaal een fijn paasweekend hebben. Vanmiddag ga ik naar de babyborrel van mijn nichtje Jasmijn. Voor haar (en haar ouders) heb ik een naamslinger gemaakt. De letters zijn van vilt enversierd met kant. Aan het begin en einde van de slinger hangen twee uiltjes.




En zo ziet de slinger er nu uit.



Ik ben benieuwd hoe ze de slinger gaan vinden.

Fijne 2e paasdag!

2 opmerkingen:

Ravelien zei

Wat een leuke slinger...daar zullen ze vast erg blij mee zijn.
Groetjes!

Margreet's vilt en meer zei

Wat een schitterende slinger, de kleuren en kant hebben een heel mooi effect.
Groetjes Margreet