Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

vrijdag 2 maart 2012

Familie Imbolc

Ik had jullie laatst al beloofd om de familie Imbolc op de foto te zetten wanneer deze af is. En jawel, deze knusse Imbolc familie is er klaar voor om op pad te gaan. Ze hebben zich warm aangekleed met mooi versierde kleding. Moeder heeft een tasje ingepakt met een stevige lunch. Zo gaan ze op zoek naar de eerste tekenen van leven in het bos. Misschien zijn er al bolletjes die uitkomen of ligt ergens nog een bevroren meertje. De kleine baby gaat gezellig mee in haar wiegje in de vorm van een bloembol. Ook de huismuis is van de partij en dribbelt voorzichtig achter de familie aan.


 De moeder heeft mooi gekapte haren en een lichtblauwe strik in haar haar.


Een foto van het wiegje, zo kun je de vorm beter zien. 

Nog wat detailfoto's van de borduurwerkjes op de kleding:
Nog even en mijn Imbolc-tafel gaat plaats maken voor de echte lentetafel. Ik ben al druk bezig met wat haasjes en ook de zelfgevilte lap van een paar dagen terug komt daarbij zeker van pas.

Een heel fijn weekend alvast!

5 opmerkingen:

softearthart zei

So delightfully made, cheers Marie

crea annemieke zei

Wat kunstig gemaakt!
Zo klein en zo precies!

Fijne dag, Annemieke

Severine zei

Maar bij jou is het leuk, zeg! Wat een leuke dingen maak je!
Groetjes Severine

Het Knuter Huuske zei

Wauw..... Mooi.....

Lief.....


Groetjes van Ivonne

WOLfje zei

Wat een lief stel