Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

zondag 8 januari 2012

Give Away uitslag

Vandaag zoals beloofd de uitslag van de give away. In totaal hebben 13 mensen gereageerd! Bedankt allemaal voor jullie hartelijke, lieve reacties! Ik had een mooi keramiek potje gebruikt als grabbelton en de volgende naam kwam eruit:



Gefeliciteerd Barbara! Wil je me je adresgegevens even mailen en welk popje je wilt winnen. Het mag natuurlijk ook een verrassing blijven, maar mocht je een voorkeur hebben dan geef het maar door. Alvast heel veel knutselplezier!

Gisteren heb ik wat nieuwe lappen gevilt. Bij gebrek aan winters weer ben ik maar alvast begonnen aan wat lentelappen met mooie wit, geel, groen en blauwtinten. Wat ik ervan ga maken hou ik nog even geheim!


Afgelopen donderdag heb ik Atelier Nanaya ingeschreven bij de kamer van koophandel! Het was wel een leuk feestelijk moment, ik kreeg zelfs een klein flesje champagne. Ik heb veel ideeën voor nieuwe pakketjes, maar helaas is de kerstvakantie morgen weer afgelopen.

Fijne zondag!

4 opmerkingen:

vrouw Hommel zei

Spannend wat je daar dan weer van gaat maken.
Gefeliciteerd met je officiele inschrijving.
groet

Ravelien zei

Gefeliciteerd Barbara!

rianne atelier Koekendiefie zei

Barbara en jij allebij gefeliciteerd de een met de prijs en de ander met de inschrijving.
Groetjes Rianne

Barbara Oudejans zei

Joepie, kom net thuis van een lange werkdag en lees dit bericht! Wat word ik daar blij van! Dank je wel, Nanaya! Ik mail je snel mijn adres. En ik kies voor ... ehm ... Kaatje Chocolaatje (want die vind mijn zoon echt helemaal te gek!).
Lieve groetjes, Barbara