Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

zondag 20 november 2011

Beltane's Dwarrel Dames

Een tijdje terug heb ik al eens over Beltane’s Bloeme geschreven. Beltane is voor mij echt een heerlijk lentemoment waarbij een explosie van kleuren past. Bloeme is helemaal in het roze en ik wou wat bijpassende kleinere dametjes maken. Dat zijn Beltane’s Dwarrel Dames geworden. Hun rokjes zijn gemaakt van oranje en fuchsia lontwol en hun strikjes zijn licht- en donkerroze. Aan de ophangtouwtjes heb ik schattige belletjes bevestigd, zodat ik ze in het voorjaar tingelend in de boom kan hangen.  


Fijne zondag!
Nanaya

Geen opmerkingen: