Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

zaterdag 29 oktober 2011

Nieuw pakketje

Vandaag is mijn bestelling van ’t Wolhuus binnengekomen. Ik zag toevallig van de week op hun site dat alles met 25% korting wegging, dus heb ik mooi mijn collectie vilten lapjes en splijtzijde kunnen aanvullen. Er zitten echt mooie kleuren bij.

Verder heb ik mijn uitdijende collectie lapjes, garen, wol en kralen eens flink opgeruimd en geordend. Alles zat nu in 3 dozen waarvan de deksels amper meer pasten. Nu heb ik er een grote A3 doos bij en zit alles soort bij soort bij elkaar. Ik heb inmiddels mijn derde pakketje af! Heel de ochtend bezig geweest om het popje af te maken en daarna de omschrijving duidelijk op papier te zetten. Ik moet nog even kijken hoe, waar en wanneer ik ze uit wil gaan geven. Binnenkort ga ik wat ontwerpen op mijn blog zetten!

Geniet van het heerlijke weekend.
Liefs,
Ilona

Geen opmerkingen: